راهنمای عملی استفاده از ضمیر ناخودآگاه
نوشته شده توسط : زپو

 راهنمای عملی استفاده از ضمیر ناخودآگاه


بخشی از کتاب
برای رسیدن به راه حل درست در ریاضیات باید قوانین آن را اجرا کرد. ممکن است برخی اوقات حتی با اجرا نکردن یک قانون راه حل درستی بدست بیاید اما این اتفاق معمولا نمی افتد. این تفاوتی با ضمیر ناخودآگاه ندارد. می خواهم بگویم که اگر از قوانین ضمیر ناخودآگاه که در این درس بررسی شده اطاعت کنید همواره موفق خواهید بود اما هیچ کس نمی تواند چنین قولی بدهد. به هر حال، می توانم بگویم که اگر شما از قوانینی که در این درس بررسی شده اطاعت نکنید، بسیار کمتر از زمانی که از آنها اطاعت کنید به موفقیت می‌رسید. برخی از قوانین ساده بوده و توضیح مختصری دارند. من برای اینکه آنها مهم تر به نظر جزئیات اضافی به آنها اضافه نخواهم کرد تا آن قسمت ها طولانی شوند.

راهنمای عملی استفاده از ضمیر ناخودآگاه

تکرار، تکرار، تکرار
برنامه‌های جدید که توسط ضمیر ناخودآگاه پذیرفته می شوند باید پرورانده شوند. هنگام برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، لازم است که شرطی سازی را تکرار کنید تا زمانی که کاملا توسط ضمیر ناخودآگاه پذیرفته شود. بعد از پذیرش، برنامه باید به صورت متناوب تکرار شود تا تضمین کنید برنامه برجسته و غالب باقی می‌ماند.

احساس
افزودن احساس به یک تلقین آن را مؤثرتر می کند. احساس در ضمیر ناخود آگاه یک قدرت است. شما باید هنگام برنامه ریزی ضمیر ناخود آگاه از آن استفاده کنید تا موفق شوید.


خرید و دانلود  راهنمای عملی استفاده از ضمیر ناخودآگاه






:: برچسب‌ها: راهنمای , عملی , استفاده , از , ضمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: